Tuesday, June 07, 2011

忘了。。。

我生日就到啦 6月10号。。。呢个星期五。。。将会同我家人去吃晚饭,顺便庆祝埋父亲节。。。
呢几日,我都係到谂住我D姐妹会约定我啦。。。我发觉佢地好似唔记得咗我啊。。到衣家都未有消息。。。假如欣仪係到就会记得,兼会帮我庆祝。。。可惜欣仪去咗纽西兰。。。唔知佢衣家生活点叻。。。好似超享受咁。。。祝佢顺顺利利。。。
原本预拜四俾姐妹嘅,咁唯有自己再揾节目啦。。。今日我已经请咗星期五假,以为可以扣年假啦,点知原来未做满3个月请嘅係無薪假期。。。咁我又递咗表格先知係無薪假期,假如反口好似好尴尬。。。当豪俾公司啦。。。:P

No comments:

Post a Comment