Thursday, June 10, 2010

Bento ♥012

今日係小女子生日。。。今日要准时到公司,因为有客人来公司拿DVD。。。所以早起身。。。因为我仲要整我既蛋糕。。。唔係由头开始而係整热,再铺上装饰。。。因为上星期我已经焗好啦。。。摆係雪柜。。。装饰都係昨晚做好噶。。。昨晚我焗热来试吃,係好吃既。。。赞自己添。。。\(0^◇^0)/。。。当個路程返公司,個朱古力味蛋糕一直徘徊係车里面。。。好香吖。。。相片迟点post上来,因为D蛋糕今晚要送卑我D朋友,为了答谢佢地帮我庆祝生日。。。

咁我就post昨日既Bento啦。。
6月9号。。。今次Bento有米粉,猪肉丸,肠仔。。。全部都係我自己煮咖。。。由于今次又要煮又要装饰,所以用咗D时间。。。

鸡蛋係之前晚上煮好再摆入雪柜,心型咖。。睇得出冇。。。︿( ̄︶ ̄)︽( ̄︶ ̄)︿。。。黄色個盒係用来装酱油。。。水果唔少得。。。

No comments:

Post a Comment