Tuesday, June 08, 2010

云顶の作

6月3号,一早4点几经已起身。。。做乜嚟。。。係要去帮人化妆。。。好攰噶。。。因为之前個晚,2点几先至瞓得著。。。5点几就出门去载mandy,再去bryan屋企集合。。。

呢两位当佢地拍紧MV时,我地就係后面影相。。:P

主角出场啦。。。大家都知边个係啦。。。当然主角唔係我化啦。。。

仲有另一位主角。。。亦都唔係我化噶。。。不过我帮佢地补妆。。。個度D灯光好暗啊,所以影D相都唔清,好在我晓得photoshop。。。能够调下光暗度。。。

呢一位先至係我帮佢化。。。其中一位dancer。。。由于佢地好忙,所以都冇乜影到相ge。。。只影到呢一位。。。

除咗内景仲有外景。。。当时已经係7点几啦。。。又冻又眼瞓。。。到8点几时,发电机冇油。。。就拍唔成啦。。。唯有落山。。。如果唔係仲要去putrajaya拍噶。。。咁搞下,吃下。。。返到屋企经已12点几啦。。。。攰到。。。

1 comment: